20. februar 2009

Idag og igår.

Igår: Vi var til Brokke med skolen, det var dritgøy. Neida, men litt, kanskje. Jeg lærte hvordan jeg skulle bremse på brett! Im proud. Men såå trodde jeg at jeg hadde så god kontroll at jeg tenkte at jeg ikke trengte å konsentrere meg så. Og jeg vinka til Maria som kom opp trekket, også TRYNER jeg selvfølgelig! Hahaha. Jeg er så flink! Og jeg hater trekkeeet. Første gangen jeg skulle ta det, stod jeg med Anja. Hah, jeg stod å tviholdt i den pinnen hele turen opp! Haha, og jeg holdt på å dette av en gang også, siden jeg mista kontrollen over brettet. Men såååå! Nå gidder jeg ikke skrive mer. Eller, jo. Når jeg og Caroline skulle inn å kjøpe noe å spise, fikk jeg hosteanfall! Hahahaaa. Jeg får til det meste. Og når jeg trynte, datt all maskaraen av. Når vi skulle i danskeløypa så satt jeg meg fast hele tiden.
Idag:
Ja, det var en drit kjedelig dag på skolen.

Jordet! Snøsnøsnøsnø. Men jeg gleder meg meget til sommeren.
Og påskeferien!!


Eeey, på onsdag er det bare 3 måneder til bursdagen min! :D

Ingen kommentarer: