8. mars 2009

Gøy igår, ja.

Igår var det kjempe gøy. Jeg, Beate & Sabrina var hos Lise. Eller vi var først litt ute, og venta på at Lise skulle komme hjem fra Kristiansand. Så ringte hun litt senere og sa de var på vei hjem. Og Beate bare: Nå må vi bruke laaang tid på å gå bort til huset hennes! Men jeg og Sabrina gikk litt for fort. Når vi kom til skolen, skulle vi på besøk til.. Hem hem.. Men bare for tull. Haha, vi ville ikke ta på ringeklokka dem sin. Du er nysgjerrig nå.
Men så reiste vi ned til huset hennes, og satt på trappa til Lise og venta på dem. Vi satt ikke så lenge før de kom. Når vi kom inn kom vi ikke på noe å gjøre, så vi spilte Guitar Hero med to gitarer og et trommesett. Det var gøy, mens Beate installerte det nye Sims spillet til Lise på pcen hennes. Vi var jo kjeempe gode. Men før det ble det litt trøbbel. Lise prøvde å koble den til, men hun fikk det ikke til. Hun bare: Ååå! Hvorfor går det ikke. Og Sabrina sa: Lisee, er du litt trøtt?
Og så satt hun der skikkelig lenge, og plutselig: Åh! Jeg har glemt å sette i CDen!! Hahahaha. Alle begynte å le, det var jo litt komisk. Haha. Men så fikk vi begynt da, og jeg begynte på gitar (bass), det gikk ikke så bra. Plutselig fikk jeg sånn stjerne ting og alle blei blåe, og jeg bare: Ånei, jeg skulle jo bare ha de tre! Ikke den blå! Også begynte Sabrina å le. Fordi da får du ekstra poeng eller noe sånt. Det var jo egentlig veldig gøy til slutt. Men så etterpå, kom mamma for å hente meg, siden hun hadde vært i byen. Også når jeg kom hjem, spiste vi pizza. Ujee.
Og idag har jeg bare sittet hjemme og kjedet meg. Venter på at noe skal begynne på tven, tenkte jeg skulle spille litt sims og kanskje. (a) Så vi snakkes sikkert.

Blogges!

1 kommentar:

Anonym sa...

digga det nye utseende :D:D kul blogg :)