21. mars 2009

Uka

Mandag: Jeg var på skolen som vanlig, hmm.. Jeg huskerikke så mye fra da egentlig, bortsett fra at det sugde. Helt vanlig dag, liksom. Ikke noen prøver eller noe. Gøy i friminuttene nå for tiden, egentlig.
Tirsdag: Idag hadde vi prøve i tysk, og den gikk jo ''kjempe bra''. Eh, nei faktisk ikke. Jeg kunne nesten ingenting. Fikk sperre. Men men. Senere var jeg på ungdomskaféen med Robin, Caroline og Jarle. Det var ikke så veldig gøy, men litt, da. Vi gikk bare rundt der nede og gjorde ingenting.
Onsdag: Idag skjedde det ingenting, bare det at jeg hadde gym. Hadde ikke hatt det på kjempeleenge. Det var gøy. Etterpå skolen, satt jeg vel igrunnen bare hjemme. Eller, nei.. Jo.

Torsdag: Skole, skole og atter skole.. Prøve i RLE, og jeg kunne ingenting om Humanismen. Eller faktisk litt, men det var ikke mye. Så etter skolen var jeg hjemme også reiste jeg på koret. Hadde ikke vært der heller på leeeenge. Det var gøy der, men jeg kunne ikke alle sangene helt.


Fredag: Det var pysjdag på skolen, men ikke mange som gikk med det. Ikke jeg hvertfall. Mange hadde med, men gikk ikke med det. Drit bra i friminuttene med fotleken, det er så gøy! Og bingen er jo nesten fiksa nå, ja! Prøve i Engelsk, gikk sinnsykt dårlig. Kvelden reiste jeg til Kiwi, og møtte Robin. Så reiste vi til skolen for å på kaféen. Det sugde. Men så kom Eirik, Tarjei og Magnus. Så gikk vi rundt å hadde ring på spring. Så reiste vi til skolen igjen, og hadde fotleken resten av kvelden. Geir og Jonas var der og. Så reiste jeg hjem, Robin satt på. Haha. Flaut, flaut, flaut! Neida.
Lørdag: Har vært med Robin, Caroline, Ida, Eirik, Tarjei & Lise idag. Helt ok dag. Gikk på skolen, så til Evje. Imorgen skal jeg være med Robin, igjen :D


Blogges!

Ingen kommentarer: