30. mars 2009

THE WEEK

Vell, denne uka gikk fort. Jeg fikk nemlig ikke tid til å blogge i det hele tatt denne helga. Men jeg kan jo gjøre det idag. Vi går tilbake i tid, helt til torsdag. Ja, du tipper rett, da var det skoleball.
TORSDAG: Jeg sykla til skolen, sammen med Marianne om jeg ikke husker helt feil, her. Masse spørsmål om i kveld og sånn. Grua meg samtidig som jeg gleda meg til ikveld, egentlig. Om kvelden, i seks-tida, reiste jeg og Robin til Hanne Helena. Vi skulle stelle oss til ballet. Jeg måtte ha den samme kjolen som i fjor, fordi jeg fant ingen ny. Jeg syns den stikker litt ut på magen. Men jeg gikk ihvertfall med den, og løst hår. Prøvde MANGE hårsveiser, men jeg er kresen, ahah. Jeg er litt ukreativ. Men når vi kom, (vi var litt for sene), så begynte vi rett i tacoen. Det var nesten fullt overalt, så jeg satt meg med Caroline og Robin, og noen andre fra 10. Så spiste vi, og etterpå tror jeg alle begynte og danse og gikk inn til den andre delen, der man satt og snakka, med baren. Så reiste jeg inn og dansa med mange. Hahaha. Så skjedde det ikke stort mere, dans og synging. Bra ball, ihvertfall!
FREDAG: Jeg reiste på skolen som vanlig, også etter skolen var jeg i bursdagen til Beate. Jeg, Lise, Kristin, Marianne, Hege, Sabrina, Helene og Hege Lill var der. Koselig. Men de hadde valgt litt rar film, kanskje? Vi så en film, så sang vi singstar, men alle var ikke med. Blant annet jeg. Men så kom pappa og henta meg. Vi hadde pizza, godteri, kake og gullerøtter & sånn.
LØRDAG: Jeg tror jeg faktisk bare var hjemme. Sinnsykt kjedelig. Spilte sims. Men jeg er ikke helt sikker.. Nei, jeg var ikke ute da.. Men skal skrive om jeg var det allikevell.
SØNDAG: Jeg var ute med Lise, vi har så evig dårlig humor! Hahaha, så kom flaske-Magne. Og vi flytta oss. Så reiste vi hjem til Lise, hun spilte Crush og jeg spilte Sims 2. Drit gøy. Så så vi på ungkaren 20 vs. 40. Haha, fritids! Men ikke ferdig, så reiste vi til Evje og kjøpte popcorn og Doc'. Så kom Jarle, og Robin litt senere. Fortsatt dum humor. Host host, Lise x)
MANDAG: Jeg har vært på skolen idag, og nå sitter jeg å blogger.. Bilde av Beate btw. <3

Ingen kommentarer: