1. april 2009

1.April

Haha, idag når jeg kom på skolen fikk jeg rett i fleisen; vi skal lure Svein, vi skal stå bak med musikkrommet til 10 over 9! Og jeg ble jo med, men så så han Jon Olav og kom bort, men han begynte bare å le, da. Tre stykker satt i klasserommet mens resten var vekke. Så fikk vi en lapp; ''Hei 8.klasse! Siden så mange skal på håndball cup, så tenkte vi at dette blir en fridag, men vi reiser på skolen på mandagen isteden, visst det er greitt. Litt kort varsel. Hilsen Evje-ungdomsskole.'' Men vi oppdaga det, åsså sa han aprilsnarr. Og Kristin kom bort til meg å lurte meg om at vi skulle ha bading idag med guttene, og lurte Hege Lill med noe i friminuttet. Så i de tre siste timene var vi i Trollbakken, og rente minst 10 ganger i bakken, VONDT! Men så etterpå hadde vi snøballkrig, og vårt lag vant!! Også grilte vi pølser, også når vi hadde snøballkrig, så jeg bare Troll (hunden) som reiste av gårde med to pølser i munnen, haha. Så måtte jeg kjappe meg, men rakk ikke bussen (uten vilje, hehehe). Så blei henta. Så sitter jeg vell bare her å blogger.
(Bilde; GOOGLE)

Ingen kommentarer: