4. april 2009

Valle

Idag tidlig når jeg våkna, kunne jeg ikke bevege den høyre armen min,sinnsykt ekkelt! Jeg tok venstrehånda å dytte den ned, åsså hang den bare der. Æsj. Ekkelt, men fikk tilbake følelsen etterpå. Bra, det. Men så sto jeg opp, og pappa kom hjem, DATAEN VAR FIKSA! Endelig, men den ville selvfølgelig ikke slå seg på. Men jeg har mine triks, så jeg dyttet inn noen plasser på den, så funka den. Så jeg bruker den nå, er i Valle. Reiste i 2-tida eller noe. Er ikke sikker. Har bare på butikken, og nå sitter jeg å blogger. Vi skal være her lenge, vet ikke hvor lenge. Imorgen er det skitur, jee. Nei! Ski er kjedelig. Men sola er ihvertfall på plass, og det er jo bra. Sitter å hører på My life would have sucked without you - Kelly Clarkson, ahhaha. HVA SYNS DERE OM DEN NYE HEADEREN?

Ingen kommentarer: