7. juli 2009

3 days

SØNDAG: Klokka 20.00 reiste jeg til Hege Lill på filmkveld. Jeg trodde jeg var skikkelig sein, men ingen andre hadde kommet såå.. (Kristin, Hege Lill, meg, Sabrina og Beate) Først så reiste vi til krossenbrua for å bade. Det var veldig gøy. Så seinere reiste vi hjem igjen og spiste taco og hygga oss! Så så vi en film: Adam & Eve. Den var sånn passe gøy. Og etterpå så vi: En dag i livet. Grei nok film, og til slutt kjeda vi oss litt, klokka var 3 eller noe, så vi så på: The Perfect Neighbor, og den var kjedelig xD. Men så sovna vi i 5.tida.
MANDAG: Vi spiste frokost; rundstykker med jorbær! Så reiste Beate, og vi reiste å bada med krossenbrua. Jeg hoppa fra rekket! Haha. Seinere reiste jeg hjem igjen, og var hjemme resten av den dagen, tror jeg..
TIRSDAG: Jeg har bada med Hege Lill, Kristin, Stian, Caroline og Sabrina! Men det var bare hoppe fra bjelka en gang, så skifta vi og så begynte det å pissregne..! Så var jeg med Caroline litt etterpå, så reiste jeg hjem. Nå hører jeg på musikk, bare.. :)

Blogges!

Ingen kommentarer: