2. juli 2009

DAGEN


Vell, det som har foregått de siste dagene er vell at vi har bada. Men kan fortelle om idag!
Klokka 1 sykle jeg opp til Evje, og der møtte jeg Sabrina, Caroline, Lasse og Jon Olav på Tip top. Satt der mens Caroline henta badetøy. Så sykla vi opp til Evjetun for å bade. Kjempemoro! Der var jeg, Caroline, Sabrina, Jarle, Stian S, Stian O, Marianne, Hege Lill, Lise og Geir Sindre. Vi bada der en god stund så reiste jeg, Jarle, Stian S, Sintayehu og Geir til stryket for å bli ''tatt'' av stryket. Men de hadde stengt de tingene, så det var nesten ikke noe strøm. Så møttes jeg, Marianne, Hege Lill, Sabrina, Caroline, Lise, Jarle, Stian S, Geir, Sintayehu og Aman til en sånn øy med Evjemoen. Vi brukte sinnsykt lang tid for å finne fram. HAHA! Det var litt gøy. Så hoppa vi fra det fjellet, og svømte over Otra og bort til gamlebrua. Der var det mange folk. Men så kom noen millitærfolk til øya der vi hadde tingene våre, så vi svømte fort bort for å passe på tingene våre. Hahaha. Det var en sykt gøy dag! Legger ut bilder seinere + en video. hærlig! :)


Blogges!

Ingen kommentarer: