29. juli 2009

hmm..

vell. har ikke blogga på en liten periode. tror jeg. (?) men uansett, idag har jeg jobba i mange timer i hagen! faktisk.. og så skulle jeg gå opp til besta for å hente sykkelen, og når jeg gikk forbi skolen hørte jeg at noen plystra, men gadd ikke snu meg, så plutselig hører jeg sintayehu rope på meg. hahaha, så kom han, geir, jon olav og jonas bort da. men jeg ville ta snarveien opp dit, så jeg sprang bare bort dit og ropte at vi møttes i krysset. men jon olav fulgte etter så vi tok følge. jeg løp å henta sykkelen, så kom hege lill ut, og vi sykla ned til pernille for å vente på caroline. der satt beate og sabrina og ventet fra før. vi venta vell til halv 9 før hun kom! så reiste jeg inn å handla mat litt før hun var ferdig, så reiste vi ut å venta litt igjen, så kom hun! :) men det ble ikke noe bading, ingen hadde lyst. så vi satt oss på benkene utenfor infosenteret. snakket bare, så reiste alle jentene til beate og så film. vi hadde pizza, brus, kake og smågodt! men jeg måtte reise etter en halvtime eller noe. men det var koselig så lenge det varte :p
nå tror jeg egentlig jeg bør legge meg. men uansett.. jeg kjedet meg, klokka begynner å nærme seg halv fem. natta!

blogges! /sorry 0 SHIFT idag. orker ikke ha stor bokstav.. :)

Ingen kommentarer: